02 февруари 2008

Supernatural Season 3 Episode 9 - Malleus Maleficarum



Криво ми е.
Защото чакахме два месеца за този епизод, а той не ни донесе нищо. Защото най-добрият сериал, който съм гледала от доста време насам се превръща в боза. Защото Крипке и екип сякаш вече нямат идеи. Защото ми писна да повтарям, че развалиха РВ, а сега трябва да започна да въртя същата плоча и когато се говори за Supernatural.
Криво ми е.
Искаше ми се да вярвам, че тази серия ще убие всичко негативно събрано у мен заради стачката. Че ще се насладя на онова сладко удоволствие от първи, втори или трети епизод от трети сезон. Че отново ще ме връхлитат разнородни мисли през всяка сцена и накрая ще си кажа, за Бога, защо свърши? Че ту ще се захласвам по Сам, ту ще се възхищавам на Дийн. Че кървавите сцени ще ми вземат ума, а сантименталните разговори между двамата ще ме умилят. Че в епизода отново ще вкарат онова чувство за хумор от "Bad Day at Black Rock". Искаше ми се да вярвам...
А сега ми е криво.
Защото нито едно от тези неща не се случи. И нека, ако нямат какво да измислят, просто да не се излагат и да завършат сезона. но подобаващо, завладяващо, с гръм и трясък. А не така - не толкова блудкаво, не толкова банално, не толкова отчайващо скучно. Supernatural, Джаред и Дженсън заслужават повече.
Криво ми е.

Няма коментари: