04 юни 2008

Прощално

Месец и половина не съм писала. И през това време всичко успя да свърши. Дийн е закачен някъде в Ада на 6 огромни куки, провисил се в нищото. Хрътките разкъсаха тялото му, Джаред изигра може би най-добрата сцена в живота си сякаш умираше родния му брат. Майкъл си намери пистолет и ще ходи да гони "Компанията"... уж. Сара пък е жива и надеждите ми да видя главата й на мястото на отрязаната ръка на Т-Бег и обратно са отново живи. Йей! А той е начело на СОНА и е пич както винаги. Черните крила и косата му отиват =) Мик и Бет пък се "обладаха" след цял сезон и то на затворени врати. Няма да го дават повече, нито прекрасните средновековни ризи, нито дългите палта, нито гладките маси... дори фешънският колан ще ми липсва. И Амбър умря. А аз пролях първата си истинска сълза на сериал от година насам плачейки за Уилсън. Джин току-що го гръмнаха на лодка в не-знам-си-къде-си при което се разциврих като малко дете, а когато Дезмънд прегърна Пени ми идеше да отида някъде и да обикалям в голям кръг заедно с други малоумници като мен носейки плакат "Да живее любовта". Джош пък е започнал да остарява и вече се виждат дори малко сланинки *подсмрък* Липсват ми времената на Давидоф... Но пък ютууб е вечен, както и клипчето за "Огледах се, не чувах птици, реших, че съм мъртъв и си казах, че трябва да си намеря телефона да се обадя на сценаристите да им съобщя. Не го намерих, вярно, нали съм мъртъв". Роб ще се снима в нов филм и е пуснал брада, даже има постер. Има папарашки снимки от снимането на "Петък 13", а Екран дори са споменали Джейсън Акълс на един забутан ред в последния брой. Декс все така ми липсва и няма надежди да излезе нещо гениално като Суини Тод, което да го замести. Хенри Осми пък си отпътува с Болейн докато репликата "Обладай ме" "Да, Ваше Величество" ще си остане вечна. Както и гладките маси, но тях вече ги споменахме. С Хиро и Джен Гарнър пък не съм се срещала толкова отдавна, че вече започнаха да ми липсват. Започна повторение на РВ по Нова, ТВ7 излъчват "Supernatural" като на Джаред са сложили глас на 50-годишен касапин, Хаус върви с пълна сила по три телевизии... ами успех. На мен ми остават три месеца в чакане на нова серия. А дотогава... японските психотрилъри си заслужават, нали? Надявам се. А списанието и ДВД-тата биха били едни от най-прекрасните подаръци за рождения ми ден, макар да знам, че никой няма да се бръкне със сто лева да ми ги купи. Нищо, хората пътуват, Америка е само на една плюнка върху образованието разстояние и там... е, да речем, че съм нагла и не се свеня да си поръчвам подаръци =)

И моля, МОЛЯ, нека НЯМА стачка на актьорите!

Няма коментари: